.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهپيمايان ساروي: 22 بهمن روز تجديد عهد ملت با اسلام و انقلاب است
راهپيمايان ساروي: 22 بهمن روز تجديد عهد ملت با اسلام و انقلاب است

شماري از راهپيمايان عظيم روز 22 بهمن در مرکز استان مازندران ضمن تجديد ميثاق مجدد با آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره) ، شهيدان و رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: راهپيمايي روز 22 بهمن امسال روز تجلي اقتدار ملي، تجديد عهد مردم ولايتمدار با اسلام و انقلاب اسلامي ايران است .

راهپيمايي كنندگان ساري 22بهمن را تجديد ميثاق با انقلاب اسلامي و امام راحل دانستند
آنان در حاشيه برگزاري راهپيمايي عظيم ضد استکباري روز 22 بهمن به خبرنگار ايرنا گفتند: دستاوردهاي انقلاب و ارزش‌هاي نظام اسلامي در سطح جهان به اسلام و مسلمين عزت و افتخار بخشيده است.
اين عده که در جهت تحقق سخنان اخير رهبر معظم انقلاب مبني بر حضور گسترده ملت متدين ايران در سالروز گراميداشت سي و يکمين جشن انقلاب اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن شرکت کردند، بيان داشتند: حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي با رمز وحدت کلمه و انسجام ملي همه مستکبرين جهان از جمله آمريکا، انگليس و صهيونيستها را همانند گذشته مبهوت کرده است.
"فرزاد ابراهيمي" کارشناس ارشد رشته عمران با بيان اينکه حفظ وحدت و اتحاد ملت ولايتمدار ايران رمز موفقيت در پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي بوده است، گفت: حضور گسترده ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن قطعاً يأس و نااميدي براي دشمنان به‌دنبال خواهد داشت.
وي که به اتفاق همسر و فرزند خردسال خود در راهپيمايي 22 بهمن شرکت نمود، افزود: اين انقلاب با اتکاء به خداوند متعال و با رهبري امام راحل (ره) و همت مردم به پيروزي رسيد و تاکنون هيچگونه سلطه پذيري و وابستگي به اجانب شرق و غرب نداشته و نخواهند داشت.
يکي ديگر از راهپيمايان روز 22 بهمن، علت حضور خود را در اين حماسه ملي يک نوع وظيفه ديني و ملي دانست و اظهار داشت: گراميداشت سالروز 22 بهمن يک نوع شکرگزاري به درگاه خدواند منان است و به همين‌خاطر هر ساله ايرانيان اين روز عظيم را جشن مي گيرند و از طرفي با حضور در راهپيمايي، نفرت و انزجار خود را به دشمنان نظام اسلامي اعلام مي‌کنند.
"زهره محسني" که خود را از فرهنگيان سازمان آموزش و پرورش مازندران معرفي کرد، افزود: از بدو پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان با ترفندهاي مختلف قصد تضعيف و براندازي نظام اسلامي را داشتند اما به‌خواست خداوند تبارک و تعالي و با هوشياري خردمندانه رهبر معظم انقلاب و بيداري ملت ايران ترفندهاي مزدوران داخلي و خارجي وابسته به استکبار جهاني نقش بر آب شد و مردم ولايتمدار ايران اسلامي امروز با راهپيمايي ميليوني خود نفرت و انزجارشان را نسبت به فتنه گران و نيز وفاداري مجدد به انقلاب و نظام اسلامي به دنيا نشان دادند.
"رسول قاريان" يکي از بازنشتگان نيروهاي مسلح مازندران، روز 22 بهمن را نمادي از پايبندي مردم ايران به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: 22 بهمن متعلق به همه وفاداران به نظام اسلامي است و اين روز بايد تجلي وحدت، همدلي، عشق و وفاداري به انقلاب، اسلام، قرآن و ايران باشد.
وي خاطرنشان کرد: آنچه حوادث جريان فتنه را بعد از انتخابات در کشور رسوا و خنثي کرد وحدت کلمه و اتحاد بين مردم و مسئولان نظام بوده است.
"مريم حسن‌زاده" دانشجوي رشته حسابداري دانشگاه آزاد اسلامي ساري، روز 22 بهمن را تجلي وحدت و جشن ملي اعلام و تصريح کرد: در چنين روزي ملت بيدار و هميشه در صحنه ايران اسلامي، وحدت و صلابت خود را به‌نمايش مي گذارند.
وي اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامي از وحدت، اتحاد و انسجام ملت ايران وحشت دارند و تا زمانيکه انسجام ملي بين مردم و مسئولان وجود داشته باشد هرگز شکاف و تفرقه بين آحاد مردم و مسئولان ايجاد نخواهد شد.
حسن‌زاده ادامه داد: جشن ملي 22 بهمن نمايش وحدت ايرانيان است و اين بار نيز ملت ايران در روز 22 بهمن به صحنه آمدند و نشان دادند تحت هيچ شرايطي دست از انقلاب نخواهند کشيد و به دشمنان اجازه نخواهند داد در امور داخلي ايران اسلامي دخالتي داشته باشند.
يکي از اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي مازندران که در راهپيمايي 22 بهمن شرکت داشت، روز 22 بهمن را عظمت و هيبت ملت ايران توصيف کرد و گفت: بار ديگر حضور ملت ايران با يک‌دلي و برادري در راهپيمايي عظيم 22 بهمن همچون سالهاي گذشته، يأس استکبار جهاني و دشمنان فتنه گر را به‌دنبال داشت.
"خسرو محمودي" افزود: 22 بهمن امسال از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است از همين رو، مردم بايد با بصيرت و احساس مسئوليت بيشتري نسبت به حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌هاي انقلاب و نظام اسلامي گام بر دارند.
وي خاطرنشان ساخت: خوشبختانه امسال توسط دانشمندان ايراني گام‌هاي مؤثري در زمينه شکوفايي علم و دانش و فنآوري در کشور برداشته شد و اين امر باعث گرديد تا عظمت و اقتدار نظام اسلامي، دشمنان را عصباني و جهانيان را شگفت زده کند.
اين عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي استان مازندران از همه احزاب و گروه‌هاي سياسي خواست از هر آنچه موجب اختلاف و تفرقه و تشنج در کشور مي شود جداً اجتناب کنند و در کمال وقار و صميميت و برادري عزت و اقتدار و همبستگي خود را به جهانيان نشان دهند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.